DSV Recepcja

Digital Signage – identyfikacja wizualna

Digital Signage to cyfrowa wersja identyfikacji wizualnej klienta.

Z definicji Digital Signage jest jednym z najnowocześniejszych systemów audiowizualnych służących do przekazywania treści reklamowo – identyfikacyjnych.
Innymi słowy jest to cyfrowa dystrybucja przekazów multimedialnych za pomocą wyświetlaczy. Urządzenia te są centralnie sterowane za pomocą procesorów audio-video.
Najbardziej popularnym nośnikiem są dzisiaj monitory LCD. To wyjątkowy i prężnie rozwijający się kanał, o dużo większym potencjale komunikacyjnym niż znane wszystkim standardowe nośniki.
Rozwiązania z zakresu digital signage towarzyszą nam niemal na każdym kroku.
Na przykład stykamy się z nimi na lotniskach, dworcach kolejowych, w metrze
i autobusach. Podobnie w hotelach, urzędach i siedzibach wielu firm. Ponadto spotkać
je można obok największych atrakcji turystycznych, w muzeach, galeriach i na ulicach.
Są dosłownie wszędzie.

Gdynia DigitalSignage
Gdynia DigitalSignage

Nośniki Digital signage

Nośnikami przekazywanych treści mogą być tradycyjne ekrany TV, monitory LCD, plazmy, monitory LFD czy też projektory z ekranem projekcyjnym. Określamy je są również jako PUBLIC DISPLAYS (PD). Zarządzanie wyświetlaną treścią odbywa się zdalnie przez serwer, poprzez sieć LAN lub za pomocą internetu.
Przykładowo: jeden duży ekran LCD, kilka mniejszych monitorów lub ich cała sieć rozmieszczona w różnych częściach miasta, galerii handlowej czy na danej ulicy.

rozwiązania DS

Podstawową rolę odgrywają tu przede wszystkim nośniki wyświetlające tzw. kontent, czyli komunikaty klienta. Rozwiązania Digital Signage pozwalają skierować przekaz
do konkretnej grupy odbiorców, kierując się miejscem i czasem ich wyświetlania. Dzięki swojej uniwersalności system Digital Signage może być wykorzystywany zarówno
w celach informacyjnych, jak i marketingowych. Podnosi tym samym prestiż miejsca,
w którym został wykorzystany oraz zwiększa zadowolenie odbiorców przekazu. Dzisiaj systemy digital signage, wykorzystujemy na lotniskach, w punktach sprzedaży, sieciach usługowych (np. w firmach turystycznych, handlu nieruchomościami, informacji miejskiej, dworcach, centrach handlowych itp.).

recepcja w Burda International PL
Burda International Digital Signage

większa skuteczność

Zaawansowane zarządzanie treścią DS i jej wyglądem, możliwość wyświetlania jej
w dowolnym miejscu i czasie stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych mediów reklamowych.
Decyzja o tym kiedy, co i jak prezentować należy do klienta. Ponadto wszelkie zmiany, poprawki i aktualizacje prezentowanych treści można modyfikować niemal od ręki.
Na przykład klient wgrywa na laptopa, smartfon, tablet czy nawet komputer stacjonarny
z dostępem do internetu, żądaną poprawkę i akceptuje. Gotowe. Dzięki temu sam zarządza czasem, treścią i kolejnością rzeczy które chce przekazać potencjalnym odbiorcom.

Główne cechy Digital Signage

  • możliwość wykorzystania obrazu i dźwięku,
  • dzielenie ekranu na strefy (każda strefa może odpowiadać za inną składową przekazu (np. obraz i tekst, video),
  • elastyczność systemu,
  • całkowita kontrola nad przekazywanymi treściami i sposobem ich prezentacji,
  • szeroki obszar zastosowań,
  • zdecydowanie większa skuteczność w porównaniu z klasycznymi środkami przekazu.
Gdynia DigitalSignage
Gdynia DigitalSignage

Chciałbyś wyposażyć biuro w nowoczesny sprzęt digital signage? Zapraszamy do kontaktu.

Total
3
Shares
Podobne Posty